- 23.58

Fyfan alltså! Vilken jäkla dag! Slit och släp, stress och väntan. Det är inte förän nu jag har börjat känna värmen nå mina fötter och jag skakar mindre. Aldrig mer åka den här tiden på året alltså. Mina leder skriker ikapp med mitt sinne nu. Jag känner mig alldeles sömnig och jag förstår inte varför jag egentligen är vaken.



Tre väskor och två påsar blommor - ingen bra idé med resor!



- 'du vet verkligen hur man är den plågade konstnären! rödvin å musik.. fattar bara en limpa cigg!'
- 'haha jag frågade mamma om jag fick röka på rummet, det fick jag inte ...' 

Nu ska jag lyssna på Fanfanfan minst fem gånger till, sen sova.


Carolina.


Kommentarer
Postat av: Bojan

SV: Nu har du kollat lååångt bak i bloggen märkte jag ;P hihi. Sienna Miller kan jag hålla med om! :)



Usch hatar att resa med mycket packning! och när man är själv, Jag är värsta tönten och vågar inte gå på toa utifall någon tar något! men jobbigt att hålla sig i fem timmar som mina tågresor brukar var på ;P



Men var är det du pluggar? :)

2009-12-19 @ 13:13:36
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0