- 02.36

Idag är ingen bra dag. Eller har varit. Jag känner mig slagen av mina egna handlingar, och det får jag nu sota för. Just nu skrattar jag nästan åt min naivitet som trodde att det skulle vara så fantastiskt hela tiden. Att jag faktiskt fick vara lycklig, och verkligen göra någon annan det. Utan att göra mer än att vara mig själv.

Jag kan inte förstå. Jag tycker om dig mer än vad jag kanske borde men tydligen ändå inte tillräckligt för att ge dig vad du vill ha. Vad är det jag då känner?

Det har känts nu en tid. Känts. Bara känts. Jag tror det bor för mycket känslor inom mig nu för att jag skulle kunna få någon form av rätsida på det. Nu. Du hjälper mig mig. Hjälpte.

Jag tror att någonstans på vägen krossades mitt hjärta och aldrig lagades. Så nu står jag med olika delar som kämpar för att nå varandra men på vägen tillbaka hittar det nya hjärtan att hålla sig fast i. En del har fastnat i ditt. Jag önskar att jag kunde ge dig hela mitt hjärta. Jag önskar dig allt vackert, för du är det bästa som jag vet.


Jag vill träffa dig i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0