- Love isn't always on time

"När det händer saker som jag inte kan styra över stänger jag bara av, fast bara utåt. Inuti är det storm och, Carolina, du vet, ett sånt åskväder som skapar elektricitet som verkligen går att ta på.
Vet inte alls vad jag ska tycka, tänka eller känna längre. Äh va fan! "

Fia sätter ord på mina tankar.

Tankar som just nu inte vet vad de heter. Just nu känns allt bara orättvist och jag vet inte vad jag ska tycka. Det här dygnet har verkligen vänt mig upp och ner, saker har sagts och gjorts. Jag har en helt annorlunda bakisångest idag, en bra dålig eller är det dåligt bra? Jag vet inte. Leva i nuet är bra. Vem vet vad som händer nästa stund, är det något jag har lärt mig är det att leva som om jag levde för evigt, älska som om jag försvann i morgon. Efter femsnåret somnade jag i natt. Efter långa knepiga sms som gjorde ont i magen. JAG TÄNKER INTE FÖRLORA! inte helt. Inte dig. 

jag älskar dig...

Vissa saker är menade att vara korta, men enda in i evigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0