- I hope it ends where it began

Du kan nog vara det svåraste jag någonsin gjort. Inte för att det är något dåligt och jag har erfarat prövningar förut men på något sätt känns det här annorlunda. Den här gången är det mitt eget val, inte för att det känns som något val längre. Men jag måste. För min egen skull.

Du kom från ingenstans och blev allt. Det jag pratar om är inte så uppenbart och lättpåtagligt så jag kan sätta det i någon simpel kategori. Det är inte så enkelt att förstå, inte ens för mig själv. När jag sitter här och tänker skakar jag. Fast inte på utsidan, aldrig på utsidan. Min kropp gör uppror för slitningarna i själen. Nu när vi är här, i det här mellanrummet av njutning och förstörelse, ser vi ingen återvändo men inte heller en framtid. Allt vi kan göra är att blunda och uppskatta stunden vi så vackert fått och bryter ner, inte ta det förgivet. Men jag är rädd. Rädd för vad som kommer efter, för att förlora något värdefullt. Något som du. Så som jag sa till någon annan, jag vill inte förlora dig för något, du är min vän. Något som inte försvinner. Hoppas jag. Man kan inte få allt, men alltid något.

Snälla, säg att du finns där, säg att du finns kvar. Att jag är värd och att jag inte bara stannar där. I det hörnet av dina begränsningar. Säg att jag är livet. Någon del av det.

If it is born in flames
Then we should let it burn
Burn as brightly as we can

If it's got to end
Then let it end in flames
Let it burn all the way down



Jag har något som brister på insidan.


Needtobeathe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 kärlek handlar inte om att hitta den perfekta personen, det handlar om att se den operfekta personen perfekt.

2009-08-16 @ 22:47:31
Postat av: malin

<3 kärlek handlar inte om att hitta den perfekta personen, det handlar om att se den operfekta personen perfekt.

2009-08-16 @ 22:49:02
URL: http://maluttah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0