- Someone like you

Inget kaffe, inga pengar och inga planer. Det var en massa inget just nu, men vi har fint väder så jag får trösta mig med det. Frustrationen över att våran kaffebryggare gick sönder förra veckan hänger kvar. igår blev jag så desperat så jag gick ner till macken bara för att köpa kaffe mitt i den extrema huvudvärken. Funderar på att göra det snart med, även fast det är knapert med pengar.

Helgen känns händelselös, jag vet massa "event" jag mer än gärna kan besöka men min ekonomi och ork vill inte följa med. Jag skulle verkligen vilja visa mitt stöd i morgon för Views, men det blir svårt när alla mina körkortasbeviljade vänner har andra planer. Det blir nog en tyst helg med filmtittning på något jag redan sett en miljard gånger. Men kanske känns det helt rätt, jag vet inte om jag egentligen orkar vara social, eller så gör jag det. En splittring i min hjärna. Fast på söndag blir det iof mys på berg med pannkakor och vänner. Det ser jag framemot.

Jag fick nyss reda på att City and Colour ska släppa en nytt album, det gjorde min dag! Tack Linus <3

I onsdags var jag och mina vänner på estettvåornas TEAvisning som hade temat Film. Skitbra, mycket musik, dans och skådespel. Det satte verkligen minor i mitt huvud. Jag känner mig helt körd. Men SMASK!


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: Hintze

1. INGEN KAFFE BRYGGARE?! :O Då kan vi ju inte dricka kaffe... eller ska jag göra kaffe här å ta med mig i termos? xD

2. City and colour?? nytt album?:O JAA!:D nästa, Europa turné! hoppas ja...

2009-04-24 @ 14:30:17
URL: http://hingzte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0