- MEN VAD ÄR DET FÖR SKÄMT?!

Det snöar. SNÖAR. Det seriöst snöar. Påriktigt snöar. SNÖAR!!! Jag trodde inte att jag kunde bli mer opepp och deprimerad, men det visade sig visst gå. Jag trodde det var ett skämt när jag hörde min mamma säga åt min bror att han var tvungen att ha täckbyxor om han skulle gå ut. Men NEJ! Jag tror mitt flyt jag hade där ett tag verkligen har försvunnit nu. Undra när dethade tänkt att komma tillbaka då, SNART hoppas jag.

Nu försöker jag återfå lite pepp genom att lyssna på ABBA och prata med Fia, hon gör mig alltid en smula gladare. Och det faktum att jag ska luncha med Pekka och Dennis gör mig faktiskt lite varmare i hjärtat. Så allt suger inte idag.

Nej, nu ska jag sluta upp med dessa bitterheter och göra som jag alltid gör, se det från den ljusa sidan. Allt går att lösa, men vilja våld och vasselin.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: F

Schmiii ^^

2009-04-16 @ 14:43:07
URL: http://lagfesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0