- Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi

don't mind me if I get weak in the knees
'cause you have that effect on me, you do

Nu snurrar det i mitt huvud och jag kan definitivt inte tänka klart. Just nu vet jag som vanligt ingenting och jag hör mina vänners röster eka bakom hjärnbalkarna men jag lyssnar inte. MAH! Jag förstår inte hur en människa kan bli så otroligt långt från sig själv på ett enda andetag. För det blir jag. Tretton.

Ibland vill jag vara modigare. Bara göra saker utan att tänka på vad som händer efter. Inte känna av den där pinsamheten som förtär önskan. Ta en chans. Fast vet man inte vad man önskar så kanske det är lika bäst att låta bli. Som sagt, förvirrad. Jag förstår verkligen inte. MAH! Jag vet inte, jag kan bara säga MAH! och jag vet inte ens den innebörden.

I morgon är det Valborg, och som vanligt blir alla hyper över att det är en dag som har blivit förknippad med vettlöst supande (som om många inte alls gör det i princip varje helg annars), och jag är inte en av dem. Jag vill ta det lugnt, bara vara. Ligga på en gräsplätt med en öl i hand och bara umgås med sina vänner. Ingen annan delar min tanke. Men jag vill göra något, jag känner inte för att sitta hemma heller. Jag vill ha min öl! men jag klarar inte riktigt av all den här hysterin.

Till sist är jag delad, hur får man ihop det så man inte gör två vänner besvikna och när man inser att man måste, vem ska man välja?


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0