- 15.58

If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them out
Cause they're all wrong
I know better
Cause you said forever
And ever
Who knew

Remember when we were such fools
And so convinced and just too cool
Oh no
No no
I wish I could touch you again
I wish I could still call you friend
I'd give anything


Linus påminde mig om ett litet fenomen, ett som jag så obegränsat faktiskt trodde på. Men för mig är det dött. Föralltid. Föralltid? det finns inget som heter föralltid. Bara tills känslor rinner ut, förtroenden bryts, livssituationer förändras.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: Marina Rönnquist

Jodå, jag tror faktiskt på föralltid nu. Jag har aldirg gjort det innan, idiotiskt, jag vet... :P MEN JAG TROR OCH JAG ÄLSKAR OCH JAG HOPPAS!

2009-04-14 @ 20:57:32
URL: http://maarimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0