- tänk vad en liten Elle kan göra.

jag älskar mitt liv!
just nu så är livet på den nivå som gör att inget fattas. man kan alltid önska mer pengar, mer tid skratt och tårar. man kan alltid önska sig mer och mer. men just nu så spelar det ingen roll för jag uppskattar mitt liv så som det är just nu. just idag, just igår.

nu ska jag göra det som jag gör bäst - storstäda!
det låter kanske inte så roligt, men jag älskar det. jag är i mitt rätta när jag känner inspirationen att skapa en fläckfri yta, en falsk perfektion. det är som sånna dagar som idag när det känns så bra inuti som jag finner kraften i att ta bort allt skräp som radats upp utifrån. sen ska jag sitta i mitt nya fina rum och mysa med mina nya gardiner och min alldeles nyinköpta tjocka Elle. kanske med en kaffe och hårinpackning med.
idag är en bra dag.

och du min kärlek, han som är ädelstenarna som vilar djupt nere i jorden och guldet som är fagert i handen, lika väl som bergens väggar och havens bäcken, dig älskar jag från djupet av själen och till toppen av hjärtat. du är tanken och känslan i symbios. du är livet i andetagen och rytmen i hjärtslagen. du har kanske hört allt det här förut men jag uppskattar dig, varenda sekund du väljer att leva ditt liv med mig. jag älskar dig.

e

/ Carolina.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är alltid välkommen hem till mig och storstäda också haha ;-)

2008-09-02 @ 16:42:30
URL: http://eveliinao.blogg.se/
Postat av: Johan

Hallå1 grattis till arbetet. Gratis shake? mm.

Vart är edvin?

2008-09-03 @ 18:59:19
Postat av: n

:D:D

2008-09-03 @ 20:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0