- ingen bra dag.

take me back to the place where I

loved that girl for all time

why must life just take away

every good thing one at a time


I want it back

well yes I want it back

yes I want you back

please give it me back

Cause i want your love


How can I not even cry?

for such a big thing in my life

the pain it takes the part of me

turn around and say goodbye


I want it back

well yes I want it back

yes I want you back

please give it me back

cause i want you



idag kom jag tänka på en solig vacker dag, inte allt för lång från nu. en dag då hemlighetsmakerier och Lindexbesök värmde min kropp. en dag då ingen kunde tvivla på att det var rätt och ömsesidigt. en dag jag vill tillbaka till. jag önskar att jag kunde rätta till det som har hänt, jag önskar att den stunden av närhet kommer flacka förbi i din tårkanal. jag trodde att det var påriktigt, och ärligt. det värmde så som varje morgon av närhet. hur skulle jag då, i denna stund och alla andra stunde fram till då, veta att du inte mådde bra. jag trodde verkligen att vi delade något igen då. vart fanns varningssignalerna i den famnen? vart fanns varningssignalerna av pussattackerna för fyra veckor sedan? vart fanns varningssignalerna i cyklemiddag för två i ösregn? vart fanns alla varningssignalerna i de senaste två månaderna? jag är förvirrad ensam och mager. men det är inte synd om mig, jag har mig själv att skylla. jag önskar bara att jag kunde rätta till alla fel jag varit, gjort och sagt. jag önskar att jag kunde sätta ett leende på dina läppar och värma din tanke. I want you back.


en gråtande carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0