- I'm barley haning on

jag sitter i väntans tider. alltid denna väntan som inte atr mig någonstans. jag behöver dig. DU DU DU DU DU. we belong together. så som jag vill så gärna tro. jag behöver en del av dig för att göra mig bra. jag har ingen värdighet kvar, ingenting jag bryr mig i. inte nu. jag vill så gärna vara bra. jag vill vara vacker. jag vill se världen i färg och all dess möjligheter.jag vill åter vara Prima ballerina. bubbliga Olina. hon som är så bra.

jag kan inte släppa dessa ord och dess värme. jag kan inte leka med din tanke att det inte var bättre än förut. det går inte, helt omöjligt. jag försöker se det svåra som du ser. jag försöker se dessa mörka fläckar på de soliga månaderna jag har värmt mig i.

I cannot cry
because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake
a smile, a laugh everyday of my life

jag saknar att ha någon att krama på, någon att värma mina kalla tankar vid.
allt jag behöver nu är varma kramar som säger att jag är bra.

carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0