- 'Hoho, ingen av oss är som vi ska ;)'

ingenting är som det ska. jag är ur mitt element, slängd bortom gränserna och ligger under stjärnhimlen med all min energi riktad mot hopp önskan och vilja. överanalyserar och tänker tills allt bara blir till ett enda virrvarr. ingen är som du. och ingen kan få mig som jag.

jag vaknade upp i min säng i natt av att jag höll på att kvävas. tårarna trycktes fram från hjärtat och allt skavde. du hann inte ens se vad jag gjort med mitt rum. det pumpar i mig, inte blod utan dammkorn som retar min hud till utslag av värsta sort. hur mycket jag tänker, så kommer jag aldrig fram till något fast beslut eller sanning som inte ändrar sig dagen efter.
jag krymper.

jag tynar bort, jag är vålnaden. jag svävar fram mellan ekon från igår och ropar efter i morgon, men fast och låst kommer jag ingenstans. som bäst står jag still utan något alls i min kropp. jag är död. för inte fan skulle jag kalla det här liv. ett ihåligt kanske. vart tog hon jag en gång kände vägen? hon som bubblade av liv och fnitter, hon som gav hela sig själv för en enda och älskade varje sekund av det. hon som levde. hon den lilla lekfulla.

I don't know where I belong but I belong to you.

jag hoppas hoppas hoppas. varje stjärnfall önskar jag, varje 11.11 önskar jag, varje ögonfrans på kinden önskar jag, varje tecken önskar jag.

olina - hon som inte längre finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0