- The girl in the dirty shirt

en riktig Oasisdag. jag har känt mig väldigt slö och nöjd. Oasis har dånat ut genom högtalarna och påminnt mig om varför jag är så glad. fast egentligen vet jag inte varför eller om jag borde. men nu är jag det och värmer mig av det skenet. inget kan riktigt få mig att falla ner idag. inte riktigt.

If I may be so bold that I just say something
Come and make me my day
The clouds around your soul
Don't gather there for nothing
But I can chase them all away
Why d'you need a reason for to feel happy

vi har alla rätt till lycka även för en sekund, en natt eller en livstid. men minnen kan skava långt efter slutet, det är upp till oss själva att välja vad vi ska göra med dem. And so Sally can wait, she knows it's too late as we're walking on by. ibland så har helt enkelt all lycka fyllts upp till brädden så det inte finns plats för mer och då blir den gammal och till något helt annat.

men nu är jag bara så fruktansvärt glad ^^

Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0