- All I want for Christmas

...is you! i ett sött litet rosa paket, fast det får jag inte.


förra året när jag faktiskt skulle fylla det stora TVÅ NOLL så hade jag ingen som helst aning om vad jag önskade mig, jag var helt nollställd. men nu i år när jag inte alls har något speciellt att fira så har jag fyllt nästan två sidor i min lilla anteckningsbok. illa!

* O.C. box - med alla säsonger
* Stor locktång - ca 6 cm tjock
* Edward Scissorhands dvd
* Plattång
* Friends box - med alla säsonger
* Ljusa raka jeans
* mellan blå raka jeans
* nya hela ursnygga klackisar - svarta, bruna eller röda (helst två av varje)
* ballerinaskro - svarta men helst ett par nya leopardmönstrade
* presentpapper, påsar och askar - i alla världens färger
* marinblå Converce
* bra hårvårdsprodukter - gärna Björn Axén
* vitt basic linne
* vit farfarstrjöja
* ett par frescha stövlar med lagom klack
* en bra och hållbar/täckande svart ögonskugga
* en palett med hudnära ögonskuggor
* ett hållbart svart nagellack
* basprodukter från i.d.
* makeup penslar
* en lång mysig kofta
* stor röd skinnväska - för jag saknar min STULNA
* svart skinnjacka
* Sex and the City box - alla säsonger
* en lila walkmantelefon - det går bra med en rosa med
* ett flertal sjalar i diverse färger
* en grå munkjacka med stabil luva
* mössa - i plommonlila eller senapsgul
* frisörtid
* massage
* kort vardagsjacka i vintermodell
* Stolen Innocence av Elissa Wall
* boken Makeup
* En vit laptop med ett rosa modem ^^
* Nya blockljus - Plommon, ljung, cerise, svart. vit, latte, grå, vinröd.
* den ljunglila aftonblåsan på Nicca

sen finns det andra saker jag kanske önskar mig men det är alldeles för omaterialistiskt och känsligt för att skriva här.

jag skriver inte detta för att ni fina människor som ger mig allt annat jag behöver ska känna pressen, utan för att visa hur materialistisk jag blivit. ILLA! men ganska roligt också för jag är egentligen inte det påriktigt

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0