- take me back to where we used to live

bra, tårar, bra, bra, bra, skakningar, leenden, värme, kyla, bra, bra. underbart.

jag har nyss haft en känslomässig feber.

mitt hjärta slår fortfarande. jag andas fortfarande enbart för.


esteterna överträffade verkligen sig själva ikväll, det var kul att höra ettorna som var bättre än vad jag trodde. tvåorna hade en sceniskt glädje och var grymt bra - mycket energi. treorna visade vad tre år av musikalisk träning gör med talaner man redan har. jag bockar och bugar - helt enkelt värt!

Maybe I have been here before
I know this room, I've walked this floor
I used to live alone before I knew you.

I've seen your flag on the marble arch
Love is not a victory march
It's a cold and it's a broken Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

There was a time you let me know
What's real and going on below
But now you never show it to me, do you?

And remember when I moved in you
The Holy Dark was moving too
And every breath we drew was Hallelujah


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: axling

DET VAR EN GRYM KVÄLL :D

2008-11-26 @ 23:09:04
URL: http://axling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0