- Oh we'd be so free

jag vaknade i morse av ett skrattande sms som fick mig att vilja skrika. inte nog med det så hade jag en ryslig huvudvärk som inte blev bättre av att jag fick sjuklig ont i magen av frukosten. sen tänkte jag att jag skulle göra mig lite glad med att slinga mitt hår men det resulterade i ORANGEA FLÄCKAR I HÅRET, jag kommer härmed bo i min mössa tills nästa vecka. nu sitter jag hemma själv och lyssnar för 12470473874392 gången på True Love Way. detta är inte min bästa dag.

jag står i mitten av då och i morgon och inget av det får mig att må bra. eller ja inte just nu iallafall, jag vet inte åt vilket håll jag ska vända mig så nu står jag bara still i ett dunka huvud mot betong grund.

I want in, like a substitute
I've been working awful hard for you
But you don't say, you just hold your breath

finns det ingen vänlig själ som vilj bjuda mig på en fylla och galenskaper i helgen, eller åtminstone umgås med mig?
isolationen äter nog sakta men säkert upp mig.

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: Marina Rönnquist

Me loves you. Av hela mitt hjärta.

2008-11-18 @ 18:07:47
URL: http://maarimba.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag och Limpan kanske ska på krogen i söderhamn i helgen,

möt oss där =)

2008-11-18 @ 20:57:11
URL: http://carmaline.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0