- If you put yourself in my sorry situation

söndagsångesten känns ganska dämpad idag alltså, och jag vet inte varför. det känns ovant.

men gårdagen var trevlig, biljardbordsdans, Oasis, ingen Oasis och skrik, dunka-dunka-ingahjärncellermusik, dansa, spela biljard mot en dålig förlorare, underbart god fylleburgare med allt på Statoil, toaposering, läppglans från Makeup-store och en mysig Marina. kan man begära mer?

klart man kan, men jag var ganska nöjd med gårdagens galej. fast vissa saker tog upp mina tankar mer än vissa. men jag uppskattar Marina mer och mer för varje skratt hon utbringar så det gör mig varm ^^

"men du ser ut som en modell ju"  - Emelie gör mig glad :D

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0