- I will always remember you as the sweetest fall of all

jag är glad att vi är glada för varandra och kan prata. även om det är skakigt. jag är glad att vi delar tanken. allt vi har delat är inte i onödan utan en guldålder som rann ut till sitt slut. nu ska vi leva våra liv och kanske kommer vi fortfarande följa varandra, på sidan om. vi hade varandra, nu har vi en skål fylld av minnen, och det glädjer mig. det skaver inte mig längre utan värmer mig och manar mig att leva mitt liv till fullo.

det ska jag nu göra, med eller utan någon annan. ingen kan ta din plats utan skapa sin egen. och jag vet att du känner likadant. jag känner mig stark nog att erkänna detta nu, jag lever och jag lever på min egen hand. tack för de fina åren jag har vuxit på och de kommer bli min grund för mitt framtida jag.

jag har gått vidare mot någonting nytt. något jag inte riktigt vet vad men jag vet att det är bra. även om det ibland inte känns så.

If I live every moment
Won't change any moment
Still a part of me and you
I will never regret you
Still the memory of you
Marks everything i do

Just like a tattoo
I'll always have you



jag hoppas på all lycka i världen för dig.

Carolina Andersson.

Kommentarer
Postat av: caroline

och carolina glöm inte att du hoppas också på all lycka till dig själv. det måste man. och om nån förtjänar det så är det du. givmilda vackra carolina.

2008-11-09 @ 18:45:50
URL: http://lalabarba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0