- Give me the words and I say them like I meen it.

"Hiding blue eyes under dark young hair I met you instantly you got stuck in my head"

jag känner mig väldigt glad. fast det tror jag är väldigt dumt när jag ser mig omkring.

när du ler så ler du med kropp och själ. och det lyser verkligen upp allt omkring dig. det är det bästa med dig, tror jag. - jag kanske har mina fina ord, men de grundar i vad jag känner. ord utan känsla är som godis utan smak. och jag är verkligen en godisråtta. men vad jag än säger, känner eller gör så vill jag inte att det ska påverka andra negativt. jag har en tendens att göra livet svårt för dem jag tycker om. och jag tycker om dig, er, hon, han.

jag borde åka härifrån.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0