- Edge of love

jag har en vän, eller jag har många vänner, men en som växer fast mer och mer. hon gör mig glad och finns i min närhet även om hon är i London, Barcelona eller Valbo. en smsande, skrattande, sprudlande människa som inser vikten i att bara kunna sova tillsammans en liten stund. eller skratta, dansa eller gråta. någon som ber mig om råd även fast jag inte har något svar. hon får mig att känna mig viktig. vi tycker om samma saker även om det inte är viktigt och vi spenderar dagarna att planera alla andra dagar även om vi inte vet vilka. lata dagar utan att lämna sängen kan vara så full av liv ändå, för vi har alltid våran sängdans.

sen så vårat skratt, som är vårat eget. vikten i att skratta åt livet. det är vi.



Marina och jag, vi kan vi <3

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0