- do you belive in God written on a bullet

mina drömmar är kaotiska och skrikande nuförtiden. allt som jag är rädd för plågar mig med oroliga nätter. i natt sprang jag från dig, eller från bilden av dig, du stod där och brydde dig inte om att det plågade mig över vad jag såg. jag sprang så fort att mina ben inte bar mig och allt gick så fort fast fast stod jag. det känns som att jag kryper tillbaka in i mig själv, som om jag vore bortgömd och stampad på.

igår var verkligen omtumlande, jag kom hem med en huvudvärk, som om jag sprungit in i en vägg. det var både bra och dåligt, inte musiken den var bara bra.

varje gång jag hoppas på nytt så släcks det lika snabbt som det kom.

Send me a postcard if you get that far
You got a couple pennies in your rusty jar
The truth you've been gone for awhile
It's hard lookin' at you when you look that way



mina drömmar skakar fortfarande i mig.

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0