- 15.18

vad är det som händer? vad gör jag? varför tänker jag?

min hjärna brinner nog snart upp av alla mina tankar. jag tänker för mycket. jag tänker på dig. jag tänker på henne, jag tänker på honom. jag vet inte vad jag vill men jag vet att jag vill något. det känns just nu denna söndag, som alla andra söndagar, hopplöst och förlorat. fan, jag tycker inte om mig själv att jag skriver dessa alla deprimerade inlägg, jag vill att världen ska se min lycka istället, men ändå så faller jag till behovet att uttrycka det som skaver för att kanske bearbeta och släppa det. för jag mår inte dåligt, jag känner mig bara låg. jag är lycklig, jag har underbara vänner som bryr sig från hjärtat. även om det bara skulle vara något så obetydligt som orangea fläckar i håret. jag älskar dem och jag vet att de älskar mig. jag har tur.

nu sitter mitt fina färgpaket vid mitt köksbord och babblar om sina problem och jag lägger in med mina. därmed blir cirkeln sluten av vänskap och kärlek.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: babybell

<3

2008-11-24 @ 15:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0