- Det finns saker pengar inte kan ge.

Idag blir det lek och skratt och mys, film - I'm not there.
Det skulle vara chips och frukt med men när frukten i Söderhamn ligger under all kritik så är det kanske hälsosammare att låta bli. Men jag kan leva på mys och CocaCola  ^^
Dagen startade ganska bra med : ) Sol, påskmust (eller MUST som det är och för att jag hatar påsk,julochfestmust FÖR DET ÄR SAMMSA SAK!), Alvin and the Chipmunks - jag fick en känsla av att vara nio och ha påsklov.
Nu borde jag städa och göra mys för en person som jag är kär i men en kaffe/bloggrast kändes passande i Jakob Hellmans Blå Container på högsta våriga volym.
Jag tror den här dagen kan bli bra :D

I morgon - SIMMA!
Jag och Marina ska leka fiskar :P
Riktiga hurtbullar.

Näe, nu blir det dammhosta ut texten till So I thought <3

<3







/ Carolina.


Kommentarer
Postat av: Robinism

Nejdå, det finns en (om än helt obedydligt) liten skillnad på julmust och påskmust. Kanske är det rent psykiskt, men skillnaden finns där (;

2008-03-28 @ 04:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0