- 17.18

slut. kraftlös. uppochnervänd.
innan den här månaden är slut ska jag unna mig en rejäl fylla, nya skor och berkymmerslösa dagar.

du är fantastisk, jag önskar jag hade de egenskaperna du har, jag förstår varför alla flockas kring dig. du sprider glädje. kom inspiration, hjälp mig hålla ryggen rak. jag älskar dig, min livskälla.

av alla veckor, så var det just idag jag skulle börja jobba, inte nästa eller förra veckan utan nu när jag missar något jag vill. varför? varför just idag? inte i helgen som var eller helgen som kommer, inte förra veckan och inte nästa. just idag.


TYPISKT :' /

jag får psykbryt.

jag önskar att jag hade de egenskaperna du har.

/ carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0