- Varje nytt steg känns skrämmande.

Men om du nu har tagit ett steg ut i det mörka, varför vända tillbaka med förundran om vad som fanns bortom dimmorna?
En sång som talade till ditt hjärta
Ett ord som smakade förnöjt på din tunga
En kämparglöd som sätter ditt hjärta i brand.
Man kan alltid använda 'Tänk om' men du kan inte tänka om för du är här nu.
Men tänk om, tänk om jag inte tog förblint steget ut, vad hade hänt då?
Hade jag någonsin fått känna hur det är att smaka en känsla? har jag kunnat älskat? har jag någonsin sett världens så färgrik?
Hela den turbulenta vägen hit har varit värt det. Varje hinder varje fallucka. För bakom varje moln har min sol skinit upp min själ.

Min framtid, mitt hopp.
Jag vill spendera livet att göra dig hälften så lycklig som jag är, för då vet jag att du kommer vara den lyckligaste mannen i världen.

/ Carolina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0