- Is it in his face? oh no, that is just his charm.

Glad ^^ jag sitter här och tröstar min sjuka hals med en semla min fina mamma hade köpt åt mig och drömmer om en filur som jag har börjat sakna väldigt mycket.
Glada sextiotals musik som dånar i högtalarna och jag är bara glad att vara ensam hemma och för att våran snälla lärare inte är stenhård på inlämningsdagen av vårat fördjupningsarbete utan bara han får in det under helgen så blir han glad. Jag känner att efter tre dagar KONSTANT skrivande om da Vinci så behöver jag en semelpaus ^^

I need your grace
To remind me
To find my own


LYCKA, jag insåg nyss att vi har godsaft, päronmelon, OCH jag hittade snirkelsugrör !!! <3


jag kan inte sluta LE, jag kan helt enkelt inte ^^

men jag funderar ...

/ Carolina


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag vill också vara sådär glad,
men mest vill jag ha ett snirkelsugrör ^^

2008-02-21 @ 14:40:36
URL: http://carmaline.blogg.se
Postat av: Isabell

Jag trodde det stod "snigel sugrör"! haha

2008-02-22 @ 10:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0