- "För jag har hittat allt man kan tänka sig i en Blå Container fann jag dig"

Okej, nu kom det en släng av hundvalpskonsentration igen, men jag har varit produktiv idag!

LEKA LEKA LEKA ^^

' åh vad jag känner mig skabbig! jag vill va fräch och snygg, framför allt ha snyggt hår!! sen vill jag ha jeans shorts, leggings, knälligfärg på tishirt, grå munkjacka, sol, lite lagomt grusig vårig asfalt glass och solglasögon och massa snygga bilder på allt det vid vattnet' - ibland är det skrämmande ^^

jag vill ligga skrattandes med Isabell på golvet medan vi kladdar ner oss med glass ( helst choco choco chip eller cockie dough ), jag vill ta bra uppdaterade posebilder med Linus ' för du är äg på det och jag är skitäg på det ' , jag vill städa Millans rum, jag vill klaga på pizza med Marina och sen skratta skratta (för det är vi bäst på) , jag vill att Caroline ska komma hem, jag vill att Peppe ska flytta hem, jag vill på Dillinger, jag vill hitta ett par snygga jeans och hela skor (och en ny vårjacka, helst den blåa fina kappan jag lämnade i Sundsvall - IDIOTI!), jag vill ha solglasögon på mig, jag vill ta en promenad i Moskogarna, jag vill sjunga, jag vill skratta över en kanna kaffe med Edvin, Marina, Natas och Robin efter Sweeny Todd, jag vill ha tre-ord-i-timmen, jag vill vila en stund på Tallvägen 6b, jag vill åka buss, jag vill se Försoning med Marina, jag vill dra ett hångel på en toalett på en fest, jag vill dra ett hångel vartsomhelst, jag vill ha MVGn, jag vill pyssla med Isabell, jag vill gå på släktkalas, jag vill släpa fötterna i gruset på vårbacken, jag vill DANSA, jag vill till Rom och Paris (alltid vill jag till New York), jag vill vara social, jag vill fnisspussas, jag vill ut och andas vårluft, jag vill främst av allt vara med DIG!

Vårkänslor

/ Carolina.

Kommentarer
Postat av: Isabell

VI SKA KÖPA BEN OCH JERRYS GLASS NÄR VI SES!

2008-02-19 @ 20:25:54
Postat av: caroline

den blåa kappen var bäst. såhär i efterhand var det rent ut sagt JÄTTEIDIOTISK att jag inte övertygade dig att köpa den... men men, saknar dig JÄTTEIDIOTISKT mycket. och jag gillar din blogg

2008-02-21 @ 16:54:00
Postat av: caroline

3 ord i timmen är bäst

2008-02-21 @ 16:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0