- Cornflake Girl.

GAAHHH!!!
jag måste ut, jag klarar inte mer isolation, jag måste få sträcka på mina vingar,
måla fåfänga, inhalera nikotin, dricka rus, kyssa passionen, springa benen, skrika luften!

det kryper i kroppen, och dansar en stilla vals med latheten. det är jäkligt bekvämt att sitta grå och vara barnvakt även om det river irritation i min kropp istället för att lägga fina lockar som en fasad mot den välkända omvärlden.

ge mig en kamera åtminstone, en cigarett, en kyss, ett tidsfördriv!

image8

OCH TA BORT ALL JÄKLA SNÖ!

Jag behöver helgen nu, med socialt umgänge.
och en nya jäkla garderob!


jag känner på mig att jag kommer vara den elakaste barnvakten i världen idag /=/


förövrigt har jag fått ett trevligt samtal från Isabell. Hej....sprka sprak...flammigt svart hår...sprak sprak...Tim Burton bok...sprak sprak...ostron...sprak...äta upp...sprak sprak sprak...ostbågar....sprak....grabben i graven bredvis....sprak sprak sprak spraaaaaaaaaaaaaaaaaaak!

jag har nyss städat från grunden vårat äckliga kylskåp, ÄCKLIGT!


en iskall ansiktsskrubb var verkligen något välbehövligt, det känns som det är lättare att andas nu.


JAG VILL TILL NEW YORK NU!



just nu, denna stund, idag, förra timmen, om två minuter, hela tiden, känner jag mig ganska ensam - övergiven.....
varför vill ingen vara med mig?
och det mest livgivande jag får göra i morgon med är att gå på systemet åt Aleksander, och bara för att jag inte har något liv så har jag gått med på det även om jag inte har någon lust, men bara för att få göra något och träffa en människa.

VÄRDELÖS JÄKLA DAG! VÄRDELÖS VÄRDELÖS VÄRDELÖS !!!


Men Norah Jones är bra hon, som plåster på såren för hon skapar mysiga hjärtetankar ^^

e <3

/Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0