- Lips that need no introduction

klockan är mycket. för mycket. mina ögonlock känns tunga men jag är för envis för att gå och sova. envis för vad vet jag inte, jag gör ingenting, känner inte mycket heller. jag bara är, för tillfället. det ger mig en slags ro som jag vill behålla en liten stund till.

hög på julmust och presentpapper, några gram lättare och insiktsfull.

påväg framåt igen, det känns bra. det känns bra att det finns blickar jag inte vågar möta igen även om det inte finns någon anledning bakom det egentligen. det känns skönt att sitta här tyngdlös och nästan fri. just nu saknar jag dig lite, fast jag vet inte varför. men du gör mig glad.

i morgon ska jag mysa med Marina och den tanken gör mig rysligt glad. sen ska jag äntligen få träffa Caroline på söndag och KLÄ GRANEN!  - den här helgen känns bra, få träffa en ny välbehövd människa för varje dag, kan man begära mer?!

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0