- I wanna open up my heart tell him how I feel

jag önskar att jag kunde släppa spärren jag har och skriva ner allt jag behöver skriva, allt som känns i mitt hjärta. allt som tar upp mina tankar bara för att kunna släppa lite åt det förflutna. jag skriver mycket, det gör jag, men långt från allt jag behöver. jag skulle behöva berätta för någon hur viktig den är, och hur den får mig att känna, men jag vågar inte. jag vågar inte yttra mig längre, för det känns som att det är fel. jag vet att det inte är det och att det bara är mina tankar som hindrar mig. men jag har tagit två steg tillbaka. jag ligger och försöker att inte tänka på de tankar jag tänker, jag försöker att fokusera framåt och ta åt mig de råden jag ger till andra. jag önskar att jag kunde känna det jag vill känna, det som jag känner fast totalt. jag önskar att jag fick älska och älska tillsammans. jag är inte ensam, men det ekar av behov och vilja i mitt bröst. det är inte någon vemsomhelst utan bara han.

om jag kunde älska utan hämningar, le utan att det försvann och inte spilla andetag. då skulle jag nog vara lycklig. påriktigt. men jag kommer nog dit, jag önskar bara att jag kunde dela det med den jag vill dela det med. det som har delats fast nu och sen.

And if this is ever meant to end, then I hope it ends where it began
So hot with love, we burned our hands
If this is ever meant to end, then I hope it ends where it began
So hot with love, it burns our hands

jag vill vara Prima Ballerina igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0