- 11.23

"Your face it haunts
My once pleasant dreams"


jag hittar ingen väg in i sömnen, timmar av funderingar rundas av med mardrömmar om vad som är förlorat. även om drömmrna är gjord av himelsk sång och änglahår så plågar de mig. jag slår mig, ramlar och vrider runtomkring i sängen tills jag vaknar utmattad och plågad. jag vet inte vad jag ska göra med mig själv. jag vet inte hur jag ska kunna somna bättre, få sova en hel ostörd natt. eller kunna känna smaken av mat.

jag vill skriva för att på någotsätt bearbeta mig själv, dela upp mig i små bitar av inlägg, för att se vart jag kom ifrån hur långt jag gått. men det känns som att jag har tagit två steg tillbaka, eller snarare två mil. jag vet inte vad det finns kvar av mig att skriva nu. jag känner mig inte glad, jag känner mig inte ledsen. jag känner mig låst.

kan inte någon befria mig från detta? ge mig ett leende som får min kropp att rycka och kittlas. och jag skulle vilja att det var du.


nu är jag fast besluten för att städa, julstäda. jag har dock ont i mitt huvud och i mina armar men jag ska tvinga mig att ordna upp en liten del i mitt liv iallafall. rengöringsmedel och julmusik kanske piggar upp mig.

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: Bell

Fina, fina carro! <3

2008-12-20 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0