- "och han var juh tysk"

Igår låg jag febrig och såg ut på den vackra solen och kände inspirationen till att piggna på mig till idag så jag också skulle kunna njuta av dess strålar med solglasögon, klackar och glass. Den drömmen sprack ganska så hårt när jag hoppandes ur sängen rullade upp min rullgardin -.- 

Men dagen har än så länge inte varit lika dålig som vädret utan ganska trevlig faktiskt. Den började med att sitta i ett grupprum med fler än vanligt och mobba Kent, sen övergick det till att bli nedröstad av två mansgrisar ; P bara för att jag var kvinnofolk. Men jag får iaf nästan skriva om det jag vill och de gick med på att, och tyckte nog innerst inne att min idé var bra, att strukturera arbetet.
Nu är det bara engelskan kvar, vill inte egentligen, men skönt med långlunch iallafall.

Hoppas att det är soligt i morgon! :D
Hoppas
Hoppas Hoppas.
Men jag blir så glad iaf ändå, även om det är grått och kallt och regnigt och dåligt väder för jag har något bättre, något som gör varje dag varmare än solen ^^

JAG ÄR SÅ GLAD!!!
jag har gått och luktat på världens bästa lukt hela dagen^^

I've been spendin' way too long checkin' my tongue in the mirror
and bendin' over backwards just to try to see it clearer
my breath fogged up the glass
and so I drew a new face and laughed
I guess what I'm a sayin'is there ain't no better reason
to rid yourself of vanity and just go with the seasons
it's what we aim to do
our name is our virtue

So, i won't hesitate no more,
no more, it cannot wait i'm sure
there's no need to complicate our time is short
this is our fate, i'm yours


<3


/ Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0