- Jonas Gardell och de ekologiska kossorna

Idag var jag peppad från första vakna stund, eller nästan. Jag hade gärna fått en timmes extra sömn men det gör inget. Nationella idag, ord spottades ut ur mitt huvud - bra eller dåligt vet jag inte. Men det flög ut ord så som det flög glitter i luften igår. Ett tag fick jag panik för att jag nästan var klar fast det bara hade gått två timmar, så jag satt ungefär en timme till. Svårast av allt var slutet. Kläcka ord på löpande band kan jag, men att avsluta dem är sjukt svårt. Det blir max ett VG, var sjukt  peppad på att klara ett MVG men min hjärna klarade inte det. Men det är SOL ute idag med och det gör mig glad ^^ jag ska snart ut och sola med en kopp kaffe, en engelska bok och min mamma : )
image18


Jag undrar om det blir en fika på eftermiddagen med några braiga människor, jag skulle faktiskt inte tro det : /
för jag tror någon är hemma och snörvlar idag med *tanke till honom <3*
Då blir det en massa plugg och städ idag med istället, men det gör inget, vädret gör en bara peppad på att göra det med, igår flöt jag igenom tre skoluppgifter som det tidigare har tagit mig veckor att göra. Så det ska nog bli bra.
Jag hoppas på en braig helg med, en massa roligt. Fast iof så vet jag bara en sak jag ska göra - FIKA ^^


Every time our eyes meet
This feeling inside me


Man blir bara så glad, jag säger som Marina, undra när man ska komma ur lyckobubblan. För nu är allt WOHAWONDERFUL!

Nu - ut - sol

<3

/ Whoalina.

Kommentarer
Postat av: carroline

nu har jag kollat din blogg varje dag i åtta dagar. när tänker du ge mig nåt mer att läsa älsko?

2008-05-01 @ 23:56:22
URL: http://lalabarba.blogg.se
Postat av: älsko

när min dator inte döööör hela tiden och när inspirationen dyker upp, jag lovar ^^

2008-05-02 @ 13:29:22
Postat av: carroe

hjärta

2008-05-02 @ 15:02:18
URL: http://lalabarba.blogg.se
Postat av: Marina

nu äre dags att uppdatera! :D

2008-05-07 @ 23:58:33
URL: http://marimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0