- Hipp hipp hurra...


...för idag är det bloggens 5års dag!

Mycket har hänt på fem år, människor har kommit och gått, stora och små beslut har gjorts, tårar och skratt har passerat. En femma låter inte alls mycket, men det är ett halvt decenie, det är 60 månader, det är 1825 dagar (om man inte räknar med skottdagar), det är 43800 timmar. Jag har varit lycklig, och olycklig, men aldrig så lycklig som jag är idag. Aldrig så frustrerad som idag. Alldrig så säker och förväntansfull som idag. Lilla livet har lärt mig mycket på fem år och dert tackar jag för.

Det här ska jag fira med att tvätta, och packa, för i morgon åker jag till min finaste och påbörjar musikhösten 2012. Puss på det!

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0