- 08.08

Nu, alldeles nyss slog det mig i hjärtat. På riktigt liksom. Om ungefär en vecka åker min älskade spegelsyster tillbaka till staterna och till Stockholm redan i morgon. Även fast jag har fått en månad extra med henne oavsett spenderad tid eller inte, så gör det fruktansvärt ont. Jag har ju vant mig att kunna ringa och säga hej. Jag vet att hon bara vill tillbaka, till sin Jon, jag förstår henne och vill bara det som gör henne lycklig. Men det kommer kännas så himla tomt. Kunde de inte bara ha flyttat till skåne?! Jag menar, jag tror inte min budget räcker till en flygbiljett till LA, inte heller tiden. Man gör inte LA på en helg. Lika som med Marina så känns det som att jag har slösat bort värdefull tid.

The night we met I knew I needed you so
And if I had the chance I'd never let you go
So won't you say you love me
I'll make you so proud of me
We'll make 'em turn their heads
Every place we go
So won't you please

Be my little baby

Say you'll be my darling
Be my baby now

I'll make you happy, baby

Just wait and see
For every kiss you give me
I'll give you three
Oh, since the day I saw you
I have been waiting for you
You know I will adore you
Till eternity so won't you please

Be my little baby

Say you'll be my darling
Be my baby now

(INSTRUMENTAL)


Be my little baby

Say you'll be my darling
Be my baby now

Be my little baby

Ooh, ohh...


Alla mina sista danser är dina.


Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0