- Living dead girl

Alltså Pole Dance, så otroligt beroendeframkallande! Det blir till en livsstil (ha i åtanke att jag har haft EN lektion), man längtar till sin pole dag, vill träna konstant och kan inte lyssna på musik utan att känna att man kan dansa till den. Jag ska säga er att den här dagen har jag inte gjort mycket med än att suttit framför spotify och sökt mig efter bra musik att dansa till. Jag har på något sätt fått en annan livssyn. Livet leker.

Andra har pojkvänner, bra jobb eller barn, men jag har då fan pole dance!

Rob Zombie – Living Dead Girl - ja tack!

Carolina.

Kommentarer
Postat av: IDA

OM de kan! Och han skrattade åt mig när jag bara åt en fralla :P som att det är vanligt att äta fem liksom hehe.



Åååh jag blir så himla sugen på att prova poledance när du skriver om det överallt. Verkar så KUL! Jag har velat prova det ett bra tag men nu när du skriver så bra saker om det blir jag ännu mer sugen :D

2010-10-19 @ 21:11:32
URL: http://bad-ass.se
Postat av: ILoveMandy

Oooh, jag har drömt så jävla länge om att prova det - bara testat stripchair hittills som är närmast!

2010-10-21 @ 19:04:21
URL: http://scars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0