- Beware

Jag är på världens skithumör. Ganska ironiskt med tanke på gårdagens inlägg om lycka. Men det riktigt kryper i kroppen. Jag vill typ slå sönder något, skrika lungorna ur mig och härja mig trött. Jag kan knappt sitta sitt, sminka mig idag var verkligen en utmaning. Troligtvis beror det på pms, oroliga drömmar och att jag spänner käkarna omedvetet hela tiden och det i sin tur ger mig huvudvärk. Det suger att det är just idag, jag hade behövt göra en massa men har noll fokus. Jag började städa men det blev mest att byta plats på högar, jag började diska men när kastrullerna inte ville ligga still i diskstället fick jag ett utbrott och gick därifrån (som tur är gick inget sönder). Rita, tänkte jag, jo visst! Jag har en fin hög med sönderrvina papper som en tillökning till städbehovet. Leta viktiga papper? Jag kan nu mer inte skilja på viktiga papper eller sönderriven "konst". Jag vill inget just nu men behöver allt. Blä usch och fy. Jag måste ta mig i kragen nu för fan. En promenad, lite godis och en film kanske höjer humöret.

H E J  D Å !


Kommentarer
Postat av: axling

Hatar verkligen sånna dagar när verkligen ALLT är åt helvete. Inte ens vädret var fint idag

2010-10-07 @ 00:26:14
URL: http://axling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0