- Hair of the dog

Mitt största i-landsproblem just nu är mitt hår. Jag mår dåligt av att se mig själv i spegeln och se hur det spretar och är dött. Jag SKA klippa mig så fort jag får pengar men det skrämmer mig. Jo visst, det är bra för mitt hår och för mig själv att få lite förändring, men det är så pass slitet att jag måste klippa väldigt kort och jag vill ha mitt långa hår. Jag har även börjat fundera över hårets färg. Varför det är så slitet är för alla blekningar, jag trodde att jag gjorde ett smart drag när jag bestämde mig för att bli blond igen, men slitet hår med ful utväxt är inte vackert. Jag kommer inte ihåg senast jag såg mitt hår glänsa, jo bara när jag ser bilder från då jag var mörkare. Ja, ibland kan man vara bra efterklok.

Bara därför tänker jag göra som Priman och lägga upp bilder på mitt hår, för jag saknar det!















C.

Kommentarer
Postat av: Priman

Jag tycker du är snygg i allt!

Men jag förstår va du menar, jag saknar ju som du vet mitt långa blonda hår. Dessutom är mitt hår i risig kvalité just nu. Ja, det är ett i-landsproblem men det är ett problem som förföljer en konstant, det går inte att undgå! Känner man sig inte fin och bekväm så mår man (iaf jag) inte bra. Jag har lust att skrika och gråta varje gång jag ser min egen spegelbild...



Hur kort måste du klippa för att få bort det slitna? Boosta håret med massor av inpackningar. Hade vi bott närmare varandra så hade du fått låna min vitaminspray till håret, super bra!



Men som sagt, du är snygg i allt och det är insidan som räknas! Puss

2010-11-29 @ 21:15:24
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0