- My new favorite thing to do



Is wasting my time on a bum like you

Jag vet inte vad det är med mig. Det ligger en nyfikenhet som skaver onödigt mycket, det känns obefogat. Men jag vill lista ut vad sanningen är, tills dess kommer jag nog vrida och vända på det här. Det är som att ju mer jag sitter fast desto mer vill jag undersöka saken. Jag läste nyss några få rader som fick mig till ett hysteriskt skrattanfall. Det var som om någon skrivit av min hjärna, åtminstone tolkat den.

Ett faktum är ju att jag vill en sak, men att den kanske inte är verkligeheten. Jag tror jag försöker forma önska och dröm till verklighet, men fungerar det verkligen?

Det kliar i kroppen. Det är som om jag lägger mig frivilligt i en myrstack och låter myrorna ta sin tid på sig att bita genom min alldeles för tunna hud.

Jag är nog bara knäpp, lite fröken tvärsemot. Nyfiken ökar när något håller mig tillbaka, när mina vänner avråder mig eller avstånden ökar. Eller kanske allt kan vara bra?


Carolina.

Kommentarer
Postat av: Marina

Sv: Han kommer inte följa med.

2010-05-06 @ 12:40:54
URL: http://marinaronnquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0