- Possibility

Min mage värker. Jag är en sådan som tänker saker till det svåra av en överdos av strömmande tankar. Hur mycket jag än försöker tänka positivt eller inte alls så kan inte ens det mest bedövande penseldra eller spännande kriminalfall koppla bort de puslerande tankarna. Ja, mitt dödsfall kommer bestå av en sönder oroad själ. Det vore så mycket enklare att hantera tankarna som värker om det inte vore för att jag håller hårt om hoppet.

Jag lovade mig själv att pausa i mitt skrivande och avvakta, åtminstone till efter helgen. Men jag iaktar, analyserar och överanalyserar. Nu funderar jag över allt hemskt, det hemskaste. Det känns som att jag är lika ostabil som en hormonpumpad gravid kvinna.

Men jag hoppas.



Skelettapa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0