- I wait for an hour or so at the carousel

Suck pust och stön. Den här värmen äter sig in i musklerna, specielt när man jobbar. Mina ben bär mig inte längre. Men sinnet är uppåt, orosmoln som jag inte tänker lägga ner energi på nu lägger vi i en låda så tänker vi på söta bra saker istället. Mindre än en vecka kvar till Hultsfred. Jag kom in i VÄSTERÅS. Fina saker. Underbara vänner. Fan, jag kan punkta upp en jäkla massa.

Dagens bästa är nog fan Fia som inte bara tar hand om små söta gamlingar utan även ser ut genom fönstret och har förbjudet tankesex.

Helgen är fruktansvärt efterlängtad! Jag ska bara ta det lugnt, ta hand om mig själv, packa, SOVA, spendera några timmar med finaste Marina och bara vara ledig. Just nu så känns det som om jag ser fram emot det mer än Hultsfred, jag behöver vila.

I måndags blev mitt liv helt plötsligt kaotiskt. Västerås ringde, jag kom in på Floristutbildarna och flyttar från Söderhamn den 23e augusti (dagen innan skolstarten) så jag har tusen saker som behövs fixas innan på kort tid. Kaotiskt. På det jobbar man, pengatrassel, teatern, planera inför Hultsfred etc etc. Men ur kaos föds ordning, eller hur var det nu?


När jag ser en bild händer det något jag inte förstår.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0