- You weren't there

Jag känner mig kär i kroppen, inte i någon, jag har bara känslan. Det känns helt underbart. Ante sitter här bredvid mig och sjunger så fint så man blir alldeles glad! Han är så himla bra.

Jag är trött, inte alls på party humör men det känns bra tt vara här hos Kim, med en öl i handen medan Ante gör små låtar om det jag skriver ^^

Men vi får se vart kvällen tar mig, hem, krogen eller Vågroplattan. En del av mig vill hem och sova, fast å andra sidan så ropar den där kärlekskänslan att natten är tillhör ungdomen och jag bara vill göra det som jag känner härnäst.

Ha en trevlig Valborg, ta det lugnt!
PUSS


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0