- Jag såg en utter

Faktiskt, jag gjorde det, igår när jag och Robin promenerade vid kvarnen så dök den bara upp från ingenstans. Jag blev himla glad och kom på att utter faktiskt är mitt totemdjur (om man tror på sånt vill säga), kanske ville den varsla mig om något, kanske inte. Oavsett blev jag himla himla glad. Den var söt.

Jag och Robin var ute och gick bland alla bilar vid Lidl, allt fyllefolk på stan och ödelagda gator i hela tre timmar efter vi ansträngt oss upp till östra berget med glass och allt. Det var varmt, nästan sommarvärme hela kvällen. Det gav mig ytterligare en massa glädje.

Om det inte vore nog med att jag hade en toppenkväll i ett lugnare tempo så hoppade mitt hjärta högt när jag slog på tvn och insåg att både James Franco och Kings of Leon var gäster i Saturday night live. Kan det bli bättre? Med både Fias och min man på tv så kunde jag inte trotts tröttheten känna ett stort överlyckligt leende på läpparna. Fia kände samma lycka tror jag när hon ringde och trodde att jag vore så ovetandes om detta underbara fenomen. Haha.

För att summera den här helgen så kan jag bara konstatera att gårdagen var exakt vad mitt melankoli behövde. Energin är tillbaka, låt oss bara hoppas på att den stannar ett tag.

Nu har jag inte längre tid med det här, jag ska skynda mig iväg till Natasja och göra pannkakor. Nog ska det solas och snackas mellan tuggorna idag.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: Hintze

haha Raggar Rundor V.S. Pop Promenader^^

Var ett jävla under att vi inte blev nedslagna!

2009-04-26 @ 13:37:44
URL: http://hingzte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0