- för ord som inte får plats på denna simpla rad

jag gråter. jag gråter glädjetårar, skanadstårar, älskningstårar, ångesttårar, taggtrådar och diamanter. men för dig är de alltid glasklara.

jag fått något så otroligt vackert ikväll! jag har fått det finaste, vackraste, tankfulla brevet man någonsin kan få. och varje ord och bild som passerade förbi i min tårfyllda ögonvrå virade sig kring mitt hjärta och frös och hettade det på samma gång. för de ord som står skrivna finns i mitt huvud varje dag. varje.

jag är mållös men samtidigt tankfull. jag är inte alls förändrad fast jag har vuxit till någon annan, det är fortfarande bara du som vet mitt hjärtas alla hemligheter och som delar mina tankar. vi tänker tillochmed lika i det som skaver oss. varenda ord som din pennat förvandlat på papper känner och tänker jag med.

det där brevet är verkligen som vi, vackert inifrån och ut. det ÄR bara vi som kan. för det står skrivet i sten.


carolinacaroline <2<3<4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0