- Jag känner, jag känner.

Fina ord, fina handlingar.
Jag har haft en bra helg, en bra början på en förhoppningsvis bra vecka.

Bimboblond dock =/
men med nya skor, fast vänstern känns trång, men den har juh inte halva Söderhamn prövat.

Det vore trevligt att busa idag, eller något. Någon?

Även om elden brinner utan att brännas så är vi medvetna om hur det känns om vi en gång har blivit brända
- smakar på ord


Jag vill till New York med dig, nu, sen, alltid <3

"- Varje andetag jag har tagit sedan jag lämnade dig har varit fyllt av längtan."
Jag kan inte läsa mig mätt av Johanne Hildebrandts böcker. De griper tag i ens själ och fantasi.


/ Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0