- 49 Saker som gör min glad

Tack vare Isabelle har jag fått en liten utmaning såhär på morgonen som jag tror passar mig utmärkt!

1. Vårdamm som ser ut som glitter i luften.
2. Att svara snabbare och rätt än deltagarna i Vem vet mest.
3. Lukta i en nyvaken nacke.
4. Hurtiga och glada gamla människor.
5. Att ha alla kläder rena på samma gång.
6. Laleh.
7. När veckans seriesläpp kommer.
8. Första gången man känner grus under skorna på året.
9. Färger.
10. När jag möter Frida för en promenad och Chillo dödsrusar mot mig.
11. När man får ett helt random sms, som "Trudelutt!"
12. Att åka bil när det är mörkt ute och lyssna på bra musik.
13. När någon redan har bestämt att jag ska vara med, oavsett om jag vill eller inte.
14. Nära och kära.
15. Köpa nytt garn.
16. Läsa filosofiska böcker.
17. Dricka Chaite ur en viss mugg.
18. När håret är perfekt när man vaknar.
19. Att läsa att någon saknar en.
20. När man sjunger med i en låt och inser att man kan den utantill.
21. Att sätta sig mitt i ett nystädat rum.
22. Att sätta ett trick man inte har lyckats med förut.
23. Nybaddat + nyrakade ben.
24. Första parkhänget.
25. När Sheldon Cooper ser ut som ett barn.
26. Oväntade små presenter.
27. När man får en genuin komplimang.
28. Skapa.
29. När alla badrumsprodukter matchar.
30. Att komma in på vintern och det luktar kaffe och stearin.
31. Tanken av Paris.
32. Att få brev.
33. Att hålla hand.
34. När man blir så himla nöjd med något man har skrivit.
35. När man känner att varje sak står på rätt plats i ett rum.
36. Att göra någon på bättre humör.
37. Långa frukostar.
38. Sidor som pinterest och tumblr.
39. 500 days of summer soundtracket.
40. Roadtrips.
41. När man inser att man har pratat med någon i flera timmar utan att ha märkt av tiden.
42. Kombinationen converse, skinnjacka och solglasögon.
43. När min lillebror säger att han älskar mig.
44. Korkade djur.
45. När man ser att man har precis det man är sugen på i kylskåpet.
46. Pussar.
47. Morgonsol.
48. Bubbelplast.
49. Min fina.

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0