- Life as we know it

DAGENS:

Humör: Än så länge är humöret uppe.
Planer: Springa ner på macken och köpa cigg, bestämma ett bra nagellack - kan ta ett tag med min beslutsångest, browsa internet efter jobb medans det torkar, vika kläder som jag tvättade i måndags, fundera över livet ni vet.
Lyssna på: Vila-listan.
Artist: Alex Clare.
Tv program: Top Model.
Bästa: Lönen.
Blogg:
Ingen speciell idag.
Väder: Gråmulet med hoppfulla sprickor, jag tror mig se isblåa strimmor blandas med ljusgult och puderrosa.
Gjort: Vaknat, druckit kaffe, lyssnat på musik, betalat räkningar, insett att allt jag vill ha på Nelly.com är bara de dyra sakerna.
Beroende: Kaffe och cigaretter
.
Känsla: Längtan.
Sämsta: Arbetslösheten, värken, saknaden, frustrationen.
Klädsel: Just nu, tragiskt.
Mat: Tom mage, fast efter det här ska jag koka gröt.
Frisyr: Nytvättat och vågigare än vågigt.
Citat:
Saknad: Caroline, Thomas, Frugan och Marina.
Vän: Ingen vill vara min vän idag.
Plats: Hemma.
Pryl: Bankdosan.
Minne: Jag har inget speciellt minne förtillfället, förutom muskelminnet då. Jag tänker mer framåt.
Längtan: Helg.
Köp: Mobilpengar.

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0