- Kom och håll om mig

Det är helt otroligt att jag kan njuta av ledigheten när jag vet att den alldeles för snart blir permanent, men det gör jag faktiskt. Solen ler mot mig, nybryggt kaffe och musik, behöver jag säga mer? Det är en såndär perfekt dag för det underbara ingentinget, de små vardagsmiraklena. Solen, den bitande kylan som smyger upp på en, sömnen som ligger över stan och det faktum att det är väldigt mycket helg den här helgen. En bästispromenad, en heldag i sängen med någon fin, ritande och skapande. Det lugna ingentinget. Jag älskar det.

Men jag ska faktiskt göra nytta idag med. Skriva om CV:n, städa lite. Men först ska jag lata mig så mycket jag bara kan. Lite mer kaffe och lite pinterest, jag ska nog ställa alarm så jag inte tappar tiden som jag alltid gör på den sidan.


Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0