- Cosmic girl

Jag trodde nog aldrig att jag någonsin skulle pröva på en välkänt koncept som discobowling. När jag var liten var det det coolaste jag visste med alla färger och alla filmmänniskor på 80-talet, sen blev jag tonåring och mittimellan-åldern, då var det det töntigaste jag tyckte man kunde utsätta sig för. Men nu, ja nu är jag i extas! På fredag så får jag åter igen bevisat för mig själv och mitt sällskap, som för övrigt kommer vara skitnytt det med, att jag är totalt värdelös på bowling och antagligen kommer behöva de där silverormarna man drar ut för barn. Men vad gör det i neonljus och berusande drycker?!



Jag hoppas allt är i starka neonfärger!


Jag tänker mig det som det här Jim Sturgess – I've Just Seen A Face

Det här var som en perfekt avrundning på en dag fylld med roliga besked och nyheter.

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0