- 23.43

Den här dagen har varit, man kan säga det, perfekt! Den har varit så himla vårig på alla sätt. Dagen började med sol ute och sol i hjärtat, lite kaffe och den vårigaste, glada musiken man kan tänka sig. Som om det inte vore nog så plockade Thomas upp mig för lite äventyr. Kaffe ute i solen är oslagbart!


Den tjocka isen hade börjat smälta, och i Gussibacken var det tovor jag inte hade velat fastna i om jag åkte plastsäck. Senare ikväll så var det kylskåpsrensning hos Isabelle, med ett gäng hungriga själar. Och världens sötaste lilla kattunge som de stora kissarna blev livrädd och elak på. Jag och Isabelle hade en fin fiskkonversation och tänker på samma saker på distans, kan funka det här med Stockholmsflytten.

Armand Mirpour – Lucky Lady Hotshot

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0